Tuesday

Adakah Kebaikan bermaksud Kesenangan,Kenikmatan atau Kepuasan?

Assalamuailaikum,apa khabar?aku sihat saja...kali ni post yang amat menarik bagi aku,bacalah lah:

aku rasa mcm ditakdirkan untuk aku dan dia kawan semula...cerita dia mcm ni, aku TER-remove dia ni secara tak sengaja(tapi dia subscribed utk aq punya updates),lepas tu dia add aku balik,lepas tu post kat wall aku,aku remove sebab dulu freinds kat fb lebih 1400+.jadi remove sampai 650+ .buat semak ja new stories ja,yang online 50+ .yang tegur 2,3 orang ja -_-....berbalik pada cerita tadi,dia post kat wall aku mcm ni






lepas bla..bla...dia nak main kuiz lak,aku rasa tak dak apa kot..kena-kena soalan punya susah,sebenarnya senang kalau kita fikir betul-betul,soalan di luar jangkaan aku.cuba korang jawab kalau boleh?tanpa guna pertolongan google.aku cabar,


lepas tu aku jawab la,sangkut paut dgn agama..lepas tu dia balas...
baik dari awal dia tanya dari segi umum -_- jawapan dia adalah:


jelas dah nampak,rompak tu memang dah dosa hanya memberi kesenangan pada perompak tu,cara "merompak" memang dah salah.Duit Haram tu!
cuba korang try translate kat google translate  =pleasure into malay


begitulah di akhirat,balasan yang adil...buat baik dibalas baik,buat jahat dibalas jahat.lepas tu aku tanya ambil mana soalan ni kan?aku rasa macam dari buku,penulis dia mesti profesional kan?aku pun tak dapat jawab dengan sempurna.


sebenarnya aku dah lupa,sapa amir faizal?dia kata amir faizal kenal aku ?freind dalam fb,bila search tak jumpa,dia kata dah deactive...dalam dunia ni banyak soalan yang tak diduga...


lepas tu dia tanya pulak yang ni.lagi aku pening o.O


 *dalam2 lane yang berbeza*


masalah nya,aku tak faham,kalau ada video aku faham la...




dia kata amir faizal sebaya dengan aku =14 tahun..dia kata amir faizal suka kaji macam-macam...dan aku tak ingat sapa amir faizal?mungkin kalau tunjuk muka aku kenal kot.

No comments:

Post a Comment

ヅ komen anda amat dialu-alukan
๏̯͡๏ tak puas hati sila komen
(>‿♥) jika terdapat kesalahan,sila tegur
''◠‿◠)Sekian,terima kasih

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...