Monday

Peringkat Mana Perempuan Menutup Aurat?MESTI BACA (╯▽╰)

السلام عليكم .Pa habaq reader,semoga dirahmati Allah SWT.entri kali ini mungkin agak dasyat.Yang no.1 itu khas tido(¬‿¬) dengan suami yang dicintai (♥♥,) ,sungguh ayat takleh blah.Amatlah berbeza tutup aurat dengan bungkus aurat.I love♡ no 8!no.6 tu aku rasa nampak ketat ja kan seluarnya?

SILA beritahu isteri , adik , kakak , ibu mertua dan lain-lain tentang CARA TUTUP AURAT yangg BETUL . Tau tak, apa yg perlu dititiberatkan pasal aurat tu ? Badan,lengan, baju dan kaki. Beratus kelebihan , beribu ganjaran. Dan yangg paling gila lagi , pahala yg diberi sebab tutup aurat adalah PERCUMA ! (^_^)

                                  
Mereka yang membalut/membungkus Aurat MENARIK PERHATIAN LELAKI dan berisiko UNTUK DIROGOL SAMPAI MENANGIS.Salah diri sendiri tak pernah nampak.

Hentikan Serangan Seksual Terhadap Lelaki!Atau Perempuan Bakal Berdepan Gangguan Seksual Daripada Lelaki (✖╭╮✖)

1.Pemakaian yang ketat,singkat,jarang.
2.Tudung Singkat Menampakkan Bentuk  Double Nasi Lemak 50sen,If u Known What I mean (─‿‿─)

 

Firman Allah SWT mafhumnya "Wahai Nabi, suruhlah isteri-isterimu dan anak-anak perempuanmu serta perempuan-perempuan yang beriman, supaya melabuhkan pakaiannya bagi menutup seluruh tubuhnya cara yang demikian lebih sesuai untuk mereka dikenal (sebagai perempuan yang baik-baik) maka dengan itu mereka tidak diganggu. Dan (ingatlah) ALLAH adalah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani. [AL-AHZAB;59]
Dan FirmanNya lagi; "Wahai anak-anak Adam! Sesungguh-nya Kami telah menurunkan kepada kamu (bahan-bahan untuk) pakaian menutup aurat kamu, dan pakaian perhiasan; dan pakaian yang berupa taqwa itulah yang sebaik-baiknya. Yang demikian itu adalah dari tanda-tanda (limpah kurnia) Allah (dan rahmatNya kepada hamba-hambaNya) supaya mereka mengenangnya (dan bersyukur)".  [AL-A’RAF; 26]

 Kalau lelaki tak pakai seluar dalam lepas tu pakai ketat-ketat,kalau carik macam mana bila lari?nampak seluar dalam angry bird tak pa lagi,kalau nampak bird-bird? 2 hari tak keluar rumah

 

Menurut laporan dari akhbar The Malay Mail pada 19 Mei 2011 lalu, kejadian 'Rogol' di Malaysia sekarang boleh dikatakan 1 kes setiap 2.5 jam. Purata 10 wanita menjadi mangsa rogol setiap hari.

Jumlah kes rogol tahunan pula semakin bertambah. Sebanyak 2,431 kes pada tahun 2006, 3,098 pada 2007, 3,409 pada 2008, 3,626 pada 2009 dan 3,595 pada tahun 2010.

Akhbar Sinar Harian pernah melaporkan pada 14 Mac 2011 lalu, menurut rekod Polis Diraja Malaysia (PDRM) untuk tempoh lima tahun sejak 2005 - 2010, kes rogol di bawah umur sebanyak 9,575.


 Penggunaan seluar ketat pada laki-laki dapat mengganggu sirkulasi udara untuk organ vital. Pada pakaian longgar, suhu udara yang normal untuk organ vital adalah 36,5 darjah selsius. Namun, bila memakai seluar ketat, suhunya akan naik menjadi 37 darjah selsius. Tentu saja akan semakin panas dan mengganggu produksi sperma

Tahukah Anda Perempuan Suka Dirogol dan Memprosikan diri sendiri?

 

Kaum Hawa apabila ditanya diri mereka suka dirogol ataupun tidak.Mereka katakan "TIDAK!"Sedar tak sedar,mejoriti mereka membahayakan diri mereka sendiri di tempat awam dan sebaliknya

Mereka membiarkan diri sendiri berisiko untuk dirogol.Sedangkan faktor yang menarik minat lelaki terhadap wanita adalah "aurat".Dalam hal ini,kaum lelaki mestilah menjaga dan berjihad melawan nafsu.

"Sesungguhnya, Sebilangan ahli neraka ialah perempuan-perempuan yang berpakaian, tetapi yang telanjang yang condong pada maksiat dan menarik orang lain untuk melakukan maksiat, Mereka tidak akan masuk syurga dan tidak akan mencium baunya" [Riwayat Bukhari dan Muslim. ]

"Barang siapa yang memakai pakaian yang menjolok mata, maka Allah S.W.T akan memberikan pakaian kehinaan di hari akhirat nanti".
[Riwayat Ahmad, Abu Daud, An Nasa'i dan Ibnu Majah]
Hadis daripada abu Hurairah r.a. bahawa Rasulullah s.a.w. bersabda yang bermaksud: “Ada dua golongan yang akan menjadi penghuni neraka. Aku belum pernah melihat mereka iaitu golongan yang mempunyai cemeti-cemeti bagaikan ekor lembu yang digunakan untuk memukul orang dan golongan kedua adalah para wanita yang berpakaian tetapi telanjang, berlenggeng-lenggok ketika berjalan, menarik perhatian orang yang melihat mereka. Kepala mereka (sanggul/fesyen rambut) bagaikan bonggol unta yang senget. Mereka tidak akan masuk syurga dan tidak dapat mencium bau wanginya. Sesungguhnya bau wangi syurga boleh terhidu dari jarak perjalanan yang sangat jauh.” (Riwayat Muslim no. 3971). Dalam riwayat Imam Malik, ada sambungan hadis ini iaitu: “…Bau wangi syurga dapat dihidu dari jarak 500 tahun perjalanan.” (Al-Muwatta’, no. 1421).
 Diriwayatkan dari Abu Huraira r.a “Di antara tanda-tanda telah dekatnya hari kiamat ialah akan muncul pakaian-pakaian wanita dan apabila mereka memakainya keadaannya seperti telanjang”

Hal yang menyakitkan mata untuk dilihat dan menyakitkan hati serta menyedihkan .Bukan sahaja menjatuhkan maruah islam tetapi diri sendiri dan keluarga.Tak ku sangka tak ku duga terjumpa blog yang mengutuk habis-habisan pemakaian leggings http://leggingseksi.blogspot.com/ dengan slogan yang mengejutkan "HENTIKAN MEMAKAI LEGGINGS KETAT LUCAH UMPAMA P***STAR" 
BANYAK SELUAR LAIN DALAM DUNIA NI PAKAIAN YANG MENYUSAHKAN JUGA DIPILIH
 

Korang nak tahu tak,tengok gambar yang kasut bertumit tinggi tu.Trend macam tu banyak dilihat dalam Jusco,Tesco dan lain-lain.Rasa-rasanyakan macam mana diorang nak tanggalkan?mesti menyusahkan diri sendiri dan  Kelembapan yang timbul akibat pakaian yang ketat menggalakkan pembiakan bakteria.

#pesanan ikhlas dari aku ( lelaki) ,kepadamu aku TERUS TERANG:"aku nak cari calon bini salah satu ciri aku kira kecantikkan rupa paras[kalau tak kira ciri tersebut, jangan harap aku nak buka seluar first night (✖╭╮✖)] tetapi dalam pemilihan calon bini aku tak tengok bahagian dada/paha/kaki.Kecantikkan bukan terletak pada pemakaian yang ketat .Ciri seterusnya....rahsia.."[AKU mmg Memilih itu menunjukkan aku manusia normal(◡‿◡✿)]*ayat cover


 PEREMPUAN Tak Puas Hati,sila keluarkan hujah dan membebel pada saya...Saya suka perempuan yang membebel,tak rasa sunyi sangat

hal berkaitan:Kesan Pemakaian Ketat:Sains&Quran/Hadis




4 comments:

ヅ komen anda amat dialu-alukan
๏̯͡๏ tak puas hati sila komen
(>‿♥) jika terdapat kesalahan,sila tegur
''◠‿◠)Sekian,terima kasih

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...