Thursday

Buat Simbol Love ❤ Upload Facebook? | Yang Bercinta


aku log in facebook jumpa gambar tag,dia freind's aku (─‿‿─)  ,tak perlu nak cari perhatian atau nak banggakan buat macam tu..nanti kawin,nak peluk,pegang,raba-meraba ..buat la,dah halal kan..(✿◠‿◠)
aku pun tak sabaq nak kawin..tapi tak mampu lagi..Usaha+Doa= InsyaAllah Berjaya..

lain-lain:

Sambung pasal tadi,Terlalu terbuai akan indahnya cinta ni sampai lupa Cinta Kita Akan Allah.Ingat tak kemanisan iman?Tengok Gambar bergerak kat sebelah blog aku..Lain kali Jangan Salah Fokus~
Aku faham 'indahnya cinta' ,aku pun pernah bercinta juga dulu dengan seorang pompan tu..pastu...*takat tu ja aku boleh bagi tau,hal peribadi...


yang like nak menggalakkan depa upload lagi ka??pastu aku baca komen troll lvl 100 (y)




Rasulullah SAW bersabda;

"Sesungguhnya ketika seorang suami memandang isterinya dengan senyum jernih dan begitu pula dengan isterinya,maka Allah memperhatikan mereka dengan penuh rahmat(kasih sayang).Dan manakala suaminya memegang tapak tangan isterinya dengan mesra(santun dan penuh ceria),berguguranlah dosa-dosa suami isteri itu daripada sela jemarinya." [Adab Al-Mufrad.Karya Imam al-Bukhari(1/175-176)]






 Kawin;setiap hari buat la symbol love  ❤  pegang-pegang beribu kali dalam bilik..nak buat sangat kan..hehehe..

Allah memberikan Hikmat kebijaksanaan (ilmu yang berguna) kepada sesiapa yang dikehendakiNya (menurut aturan yang ditentukanNya). Dan sesiapa yang diberikan hikmat itu maka sesungguhnya ia telah diberikan kebaikan yang banyak. Dan tiadalah yang dapat mengambil pengajaran (dan peringatan) melainkan orang-orang yang menggunakan akal fikirannya.(Al-Baqarah 2:269


sebarang kesilapan sila komen.. 

l love
simbol lovebagaimana untuk buat simbo



No comments:

Post a Comment

ヅ komen anda amat dialu-alukan
๏̯͡๏ tak puas hati sila komen
(>‿♥) jika terdapat kesalahan,sila tegur
''◠‿◠)Sekian,terima kasih

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...