Friday

Najwa Latif Seksi | Carian Google| LOL!




Najwa Latif Seksi? Gambar Najwa Latif Seksi? Peh,macam-macam la yang korang dok google yek. Lagi-lagi time cuti sekolah sempena Deepavali aritu, keyword yang bukan-bukan je masuk blog aku ni. Hipotesis aku, makin lama budak-budak sekolah bercuti..semakin banyaklah keyword gambar seksi dan lucah yang masuk disearch oleh mereka. Tak percaya? meh tengok bukti sikit meh.
analytics daripada akaun Nuffanng aku, top search - Najwa Latif Seksi

Gambar Najwa Latif Seksi? Ada ke? Setahu aku, najwa latif ni sejak dulu lagi memang dah dikenali sebagai seorang YouTubers bertudung. Bukannya sebagai najwa latif yang seksi macam apa yang mereka-mereka dok google tu ye.

Gila sangap betul la orang kita ni kan? Agak-agak la kalau nak mengGoogle sekalipun, cubalah google benda yang bermanfaat sikit. Ni tak...najwa latif seksi jugak yang korang type.Adess..

Seriously, gambar najwa latif seksi memang takde dalam blog aku ni tapi kalau gambar najwa latif bertudung tu ada laa...nak tengok? Ni dia aku tepek satu. Nak lagi? Korang boleh usha sendiri kat fanpage Carta Hati-NajwaLatif ni okeh.

Okay,malas aku nak cerita banyak-banyak. Pengajarannya kat sini, gunakan lah Google tu sebaik-baiknya. Tak perlu kot nak search benda yang bukan-bukan. Dan kalau dah tak tahan sangat kan, google je la gambar seksi artis Hollywood nun, mesti melambak-lambak korang dapat daripada korang dok kecoh nak google Gambar Najwa Latif Seksi....tak berbaloi langsung. Lain la korang search tu untuk memalukan dan menjatuhkan dia...

KEEP ON SMILING:)

kredit : azri.my


No comments:

Post a Comment

ヅ komen anda amat dialu-alukan
๏̯͡๏ tak puas hati sila komen
(>‿♥) jika terdapat kesalahan,sila tegur
''◠‿◠)Sekian,terima kasih

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...